Helpdeskmedewerker

Reageer voor: 31-10-2024

Ben jij een ervaren helpdeskmedewerker die snel kan schakelen tussen verschillende onderwerpen? Wil jij werken bij een organisatie die provincies helpt bij de uitvoering van taken op het gebied van natuur en leefomgeving? Dan is BIJ12 op zoek naar jou!

  • Utrecht
  • 32 - 36 uur
  • Schaal 8
  • 1 jaar
Solliciteer direct Stel een vraag over deze vacature

BIJ12 is onderdeel van het Interprovinciaal Overleg (IPO), de vereniging van en voor provincies. We brengen kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. Ook zorgen we voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen. Zorgvuldigheid, zakelijkheid, resultaatgerichtheid en samenwerken vinden we hierbij belangrijk. Ga voor meer informatie naar www.bij12.nl of bekijk onze kennismakingsbrochure.

Over het team

Het BIJ12 Loket is onderdeel van het Landelijk Informatiepunt binnen BIJ12 en bestaat uit zes collega’s. Het team ondersteunt momenteel voornamelijk de unit Faunazaken met telefonische en geschreven ondersteuningsvragen over Faunaschade (inclusief Wolvenschade). Hiërarchisch valt het Landelijk Informatiepunt onder de unit Expertiseteam Stikstof &  Natura 2000, één van de vier units binnen BIJ12. De gehele unit bestaat uit een multidisciplinair team van zo’n 55 enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Professionaliteit EN een open, gezellige werksfeer vinden we erg belangrijk.

Dit ga je doen

Als medewerker van het BIJ12 Loket ben je hét eerste aanspreekpunt voor provincies, grondgebruikers, adviesbureaus, maar bijvoorbeeld ook de pers. De vragen worden zowel telefonisch als schriftelijk per e-mail gesteld en zijn divers van aard. Veel vragen gaan over het gebruik van het online portaal MijnFaunazaken waar grondgebruikers hun faunaschade melden. Ze willen bijvoorbeeld weten wat de status van hun aanvraag is. Ook dien je soms, samen met de veehouder, het registratieformulier in voor het aanvragen van een tegemoetkoming voor vermoedelijke wolvenschade. Het is jouw taak om de exacte vraag te achterhalen en van het juiste antwoord of hulp te voorzien. Wanneer dit nodig is, leid je de vraag door naar een inhoudelijk expert binnen een van de units. Het Loket heeft met deze experts periodiek overleg om over de meest actuele kennis te beschikken. Uiteraard leg je alle klantvragen nauwkeurig vast in TOPdesk en bewaak je de acties en afspraken die gemaakt zijn met de klant. Je analyseert de gestelde vragen en de gegeven informatie en doet voorstellen voor verbetering. Ook doe je indien nodig voorstellen voor verbetering van de BIJ12-website.

Dit ben jij

Je bent klantgericht, vriendelijk, behulpzaam en je kunt goed omgaan met werkdruk. Je vindt het leuk om je in meerdere onderwerpen te verdiepen en kunt snel schakelen tussen die verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Je werkt zelfstandig EN bent graag onderdeel van een team dat samen de klus klaart. In goede afstemming met je collega’s zorg je voor een optimale bereikbaarheid van het BIJ12-loket. Verder heb je oog voor kwaliteit en details en kun je je werk goed plannen en organiseren.

Dit breng je mee

  • Tenminste MBO+ werk- en denkniveau;
  • Globale kennis van de diverse aandachtsgebieden van BIJ12 (pré);
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Een professionele werkhouding;
  • Ervaring als helpdeskmedewerker en met het beantwoorden of doorzetten van telefonische en schriftelijke klantvragen;
  • Ervaring met het administratief vastleggen van vragen en antwoorden in systemen als TOPdesk.

Dit bieden wij jou

  • Een dienstverband van een jaar met de mogelijkheid op verlenging. Na drie jaarcontracten EN bij goed functioneren bestaat de mogelijkheid om dit om te zetten in een vast dienstverband.
  • Een uitdagende functie in een energieke, flexibele en jonge werkomgeving voor 32 tot 36 uur per week.
  • Een salaris van minimaal € 2.970,49 en maximaal € 4.170,46 per maand (afhankelijk van ervaring, salarisschaal 8 CAO Provincies) op basis van 36 uur per week.
  • Naast je salaris een individueel keuzebudget (IKB) van circa 22%. Dit is inclusief o.a. 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering. Het IKB kan maandelijks worden uitgekeerd of worden gespaard. Je kunt het ook met voordeel inzetten voor bepaalde aankopen zoals een fiets, opleiding of thuiswerkplek.
  • Een volledige vergoeding voor woon-werkverkeer op basis van OV.
  • Een telefoon en laptop van BIJ12.
  • Een persoonlijk ontwikkel budget van € 6.000,- per 5 jaar.
  • Een moderne en open werkomgeving op loopafstand van Utrecht Centraal Station. Op termijn wordt deze functie ook deels voor het IPO-bureau in Den Haag uitgevoerd.

Reageren?

Herken je jezelf in het profiel en competenties en denk je een goede invulling te geven aan deze functie? Stuur dan je motivatiebrief samen met je cv naar HR via vacature@bij12.nl. Doe dit uiterlijk op 31 oktober 2024. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy Claassen op 06-2141 5785 of (indien Wendy niet te bereiken is) met Mark van Eijkelenborg op telefoonnummer 06-1333 8880.

Toch niet de vacature voor jou?