Managementondersteuner
Reageer voor: 13-11-2024Ben je een kei in ondersteunen, dingen regelen, zaken afmaken? Zijn inzicht en overzicht -onder andere in financiën- helemaal jouw ding? Kan een manager op jou bouwen en kun je snel, flexibel en projectmatig werken? En houd je van aanpakken en doorzetten, kortom: regel jij het? Dan is BIJ12 op zoek naar jou!
BIJ12 is -net als het IPO-bureau in Den Haag- onderdeel van het Interprovinciaal Overleg (IPO), de vereniging van en voor provincies. We brengen kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. Ook zorgen we voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen. Zorgvuldigheid, zakelijkheid, integriteit, resultaatgerichtheid en samenwerken vinden we hierbij belangrijk. Ga voor meer info naar bij12.nl of bekijk de kennismakingsbrochure.
Over de unit
Het Expertiseteam Stikstof & Natura 2000 ondersteunt -samen met de Interprovinciale Programmaorganisatie Landelijk gebied (de IPLG)- de gezamenlijke provincies bij de uitvoering van het stikstof- & Natura 2000-beleid dat zich verbreedt richting Landelijk Gebied. Het gaat om Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH), instrumentaria (als AERIUS), informatievoorziening, Gebiedsgericht werken en Natura 2000. We halen op, bewaren en beheren data, werken die op naar informatie(producten), we ontwikkelen en delen kennis (via de Campus) en advies (via onze adviseurs). We zijn één van de vier units binnen BIJ12. Wij werken – net als de andere units- veel samen met collega’s binnen de vereniging, met provincies, het Rijk en andere overheden en kennisinstellingen. Het Expertiseteam is werkzaam in een zeer dynamisch, omvangrijk en complex dossier. We werken voortdurend aan verdere professionalisering en verbetering.
Vanuit de rol als MO’er ben jij de proactieve en adviserende schakel in de ondersteuning van de unit(manager). De gehele unit bestaat uit een multidisciplinair team van zo’n 55 enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Professionaliteit, integriteit EN een open, gezellige werksfeer vinden we heel belangrijk. De organisatie is in ontwikkeling. Deze functie is ook nog volop in ontwikkeling. De inhoud kan daarom aan verandering onderhevig zijn.
Dit ga jij doen
- Voorbereiden en ondersteunen van interne overleggen (Unitoverleg, coördinatorenoverleg, overleg met inkoop, HR en financiën), verslaglegging en actiepunten bewaken en ondersteunen bij het complex agendabeheer van de unitmanager.
- Het voor de Unit(manager) in beeld hebben en houden van relevante processen en het adviseren over optimalisatie daarvan, denk hierbij aan financieel inzicht & beheer, personeel, inkoop & inhuur en document- & kennisbeheer.
- Het ondersteunen van de Unitmanager (UM) op basis van informatie van Bedrijfsvoering met overzichten (financiële rapportages, personeelsoverzichten (formatie en bezetting), inkoop- en inhuurcontracten en de uitputting daarvan en planningen). Je bent de brug tussen de Unit en de afdeling Bedrijfsvoering. Overzicht en inzicht bespreek je maandelijks met de UM en elk kwartaal in het Coördinatorenoverleg.
- Het plannen en voorbereiden van werkzaamheden, teksten en overzichten voor Planning & Control-producten (als begrotingen, kwartaalrapportages, werkplannen). Je bewaakt de planning, spoort en spreekt aan en zorgt voor tijdige levering van onze deelproducten bij de directiesecretaris.
- Het plannen van goede -, voortgangs- intake-, evaluatie- en exitgesprekken.
- Zorgdragen voor de voorbereiding, de ontvangst en het inwerkproces van nieuwe medewerkers en ingehuurde krachten.
- Ondersteunen van de programmabeheerser IPLG.
Dit ben jij
Je bent klantgericht, vriendelijk, oplossingsgericht, vrolijk, resultaatgericht, collegiaal en je kunt goed omgaan met pieken in werkdruk. Je vindt het leuk om je in meerdere onderwerpen te verdiepen, neemt initiatief en kunt snel schakelen tussen verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Je werkt zelfstandig EN bent graag onderdeel van het aansturingsteam van de unit, waarmee je samen de klus klaart. In goede afstemming met betrokkenen zorg je voor een optimale facilitering van het werk van de unit. Je werkt integer met de jou toevertrouwde gegevens en informatie. Verder heb je oog voor kwaliteit en details, kun je eigen werk en de agenda van de unitmanager goed plannen en organiseren. Jij regelt het!
Dit breng je mee
- Een MBO+ werk- en denkniveau, bijvoorbeeld officemanagement
- Ervaring als managementondersteuner en complex agendabeheer (min 3 jaar)
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Een professionele en integere werkhouding
- Ervaring met het creëren en behouden van overzicht in (financiële) administratie(s)
- Globale kennis van de diverse aandachtsgebieden van BIJ12 (pré).
Dit bieden wij jou
- Een dienstverband van een jaar met de mogelijkheid op verlenging. Na tenminste één jaarcontract en bij goed functioneren bestaat de mogelijkheid om het dienstverband om te zetten in een vast dienstverband.
- Een uitdagende functie in een energieke, flexibele en jonge werkomgeving voor 28 tot 36 uur per week.
- Een salaris van minimaal € 3.338,90 en maximaal € 4.696,79 per maand (afhankelijk van ervaring, salarisschaal 9 CAO Provincies) op basis van 36 uur per week.
- Naast je salaris een individueel keuzebudget (IKB) van circa 22%. Dit is inclusief o.a. 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering. Het IKB kan maandelijks worden uitgekeerd of worden gespaard. Je kunt het ook met voordeel inzetten voor bepaalde aankopen zoals een fiets, opleiding of thuiswerkplek.
- Een volledige vergoeding voor woon-werkverkeer op basis van OV.
- Een telefoon en laptop van BIJ12.
- Een persoonlijk ontwikkel budget van € 6.000,- per 5 jaar.
- Een moderne en open werkomgeving op loopafstand van Utrecht Centraal Station.
Reageren?
Herken je jezelf in het profiel en competenties en denk je een goede invulling te geven aan deze functie? Stuur dan je motivatiebrief samen met je cv naar HR via vacature@bij12.nl. Doe dit uiterlijk op 13 november 2024. De eerste gesprekken vinden plaatst op 19 en 20 november. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Isabel Oreel (MO) op telefoonnummer 06-3851 3616 of Frank Samsen (Unitmanager) op 06-2515 2306.